ناصربختياري با اشاره به طراحي برنامه آنلاين 2 در 2 بخش نمايندگيهاي فروش و فروش اينترنتي گفت: در آينده نزديک از طريق کيوسکهاي فروش مانند دستگاههاي ATM نيز عمل خريد بليت امکانپذير خواهد شد.
وي از هموطناني که قصد خريد بليت به صورت اينترنتي دارند درخواست کرد با ثبت نام قبلي و ورود به سايت فروش بليت اينترنتي رجاء به نشاني http://ticket2.raja.ir بليت خود را تهيه کنند.
مديرعامل رجاء خاطرنشان کرد: متقاضيان خريد اينترنتي بليت پس از طي مراحل خريد بليت و پرداخت قيمت آن از طريق کارتهاي عضو شبکه شتاب، از طريق بانکهاي سامان، پارسيان و ملت همچنين دريافت شماره سريال خريد، شماره سالن و شماره کوپه قطار مورد نظر و ارائه اين سه شماره به همراه کارت شناسايي معتبر در يکي از نمايندگيهاي فروش بليت، ميتوانند برگه فيزيکي بليت را دريافت کنند.
بختياري خريد بليت، رؤيت گزارش 10 خريد آخر و استرداد و جستجوي بليت را از خدمات ارائه شده در سايت فروش بليت اينترنتي شرکت رجاء برشمرد.
رئيس هيأت مديره و مديرعامل رجاء از مزاياي سيستم جديد به امکان انتخاب غذاي اخـتياري در قطار در هنگام خـريد بليت از دفاتر فروش و رفع مشکلات اينترنتي فروش بليت اشاره کرد و افزود: در اين سيستم امکان اطلاعرساني به موقع به مسافران در خصوص موجودي بليت و امکان گرفتن موجودي بليت و قيمتها از طريق پيامک و اينترنت به صورت آنلاين نيز ايجاد شده است.
وي همچنين امکان ايجاد تنوع غذايي در هنگام خريد بليت، امکان ايجاد روشهاي جديد فروش بليت مثل فروش بليت از طريق کيوسکهاي خودپرداز، امکان دريافت گزارشهاي کنترلي از سيستم فروش به منظور نظارت بر نحوه فروش بليت در دفاتر خدمات مسافرتي، افزايش سرعت فروش بليت، عدم قطعي سيستم در طول روز و امکان استفاده از دستگاه کارتخوان در مراکز فروش بليت قطار را از ديگر مزيتهاي سيستم جديد فروش برشمرد.
مديرعامل رجاء خاطرنشان کرد: هماکنون فروش بليت قطار در حدود يک هزار نمايندگي فروش در سطح کشور انجام ميشود، که با ايجاد سيستم جديد امکان افزايش و اتصال تعداد نامحدود فروشنده بطور همزمان در سيستم فروش ميسر خواهد بود.
/115
انتهای پیام/